Sunday, April 17, 2011

IT REALLY CAME TRUE,ACCIDENTALLY.

Tak sangka lak apa yang aku dok sebut2 dalam hati selama ni really came true…rupanya dah 3-4 tahun ortho team x organize dinner after dinner yang terakhir dulu…masa tu aku x de lagi kat west 3……ni mengikut cite dari senior2 aku.I heard rumours said there’ll be surgical nite dinner lak pasni…..anyway,theme utk pakaian ke ortho dinner nanti ialah RED & BLACK : bond with bones~
I already have the suitable outfit to wear for the dinner….so,I no need to spend even a penny just to shop for what type of pakaian to wear….aku pakai je apa yang ada….
Cuma sekarang ni,aku nak cari WHERE DID I PUT MY BLING-BLING NECKLESS…..

Aku mula perasan ada poster ditampal kat wall yang dekat dengan sofa.tengok2 rupanya invitation ke ortho nite dinner….yang PPK aku dah excited giler nak gi….dandan amik nama sape yg nak gi and bayar stat.aku sedar masa tu end of march….so still got time to submit names and payments to our organizers before 15th of april…dengar2 ramai yang gi dinner tu nanti….yang aku tau,staff wad aku yang gi 10 orang…tapi yang wad ortho laki tingkat bawah sampai 20 orang..yela,staff bawah ramai…tu x including other department yang invited macam A&E,PHYSIO,REHAB,OCT,OT,SURGICAL,RADIOLOGY,MANAGEMENT,ADMIN AND SO ON…

Venue will be at Mutiara hotel and the dinner will be started at 7.30pm-11 pm.aku cari gak mana mutiara hotel ni kat area2 jalan nak gi tebrau….x de pun jumpa…rupanya houseman aku cakap hotel tu berdekatan dengan Holiday plaza and KSL shopping mall….patutla x nampak pun dari jalanraya mcm bangunan2 lain….

Pape pun,I don’t wanna be too excited for the dinner because I don’t know how the hotel would be like….i don’t know whether the event would be as
“it’s-supposed-to-be” like what I always think of….because I heard my head of department had spend almost rm9000 for this year’s dinner…I don’t know who said that.I am not sure of it.but I assumed it is just a rumours…naaahhhh,I don’t mind actually about the expenditure…the most important is,hopefully the dinner will be the most enjoyable and unforgettable event.let’s just wait for that day to come and be ready for the ORTHO NITE DINNER!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...