Uhh….Boleh je!
The longest time recorded 2 hours.
Hehehe….lama la sangat!
Kalau lama2 sangat nanti aku cepat bosan!
Saya akan teliti dulu buku apa yang nak di beli….kadang2 tu,langsung x beli.tapi kan,nnt timbul rs bersalah lak…ye la,dah dok lama kat dlm,at least mesti beli something.paling tidak pun,beli buku WORD SEARCH.
Kalau mmg plan nak beli buku,mesti nak baca synopsis.kadang tu memang x puas hati sbb ada sesetengah buku,synopsis nya very basic…so,ini akan membuatkan seseorang become very curious to know what is actually the story going to be…
Section yang normally saya akan pergi ialah medicine,teenage novels,magazine.
Like what my cousin said,Malaysian bookstores are very LAME.hurmm,I think so.especially POPULAR and other NON-FAMOUS bookstores.to me,MPH is considered UPDATED and I also like the place very much.
I prefer and rather going to the bookstores ALONE than going with someone else.i’ll feel UNEASY since I WILL stay longer inside the bookstore.yeah,they’ll have to wait and finally become very bored…….

should go to BORDERS bookstore kat berjaya times square KL. awesome!
ReplyDeleteMPH je yang awesome n available kat JB ni..sbb tu la i puji..haha.currently susah la nak dapat cuti coz wad i diperintah dengan kejam oleh nenek tiri....hahahaha....so kedekut nak bg cuti.....besok ada intake staff nurses baru...staff kami ada yang dah transfer..kalau big boss x ganti ngn staff baru,x tau la...memang dengki!
ReplyDeletewrrrafff2x!