Hehe…today entri ku santai je…today is my birthday and today also is the 1st day of ramadhan….what a coincidence (^^,)v
today I am not fasting…..yennoww,it’s a girl thing….huhu
*jujur seh*
X pe kalau aku x puasa pun…..anyway,I’m here not to story about why I am not fasting today……korang pun da tau apa sebab kan…..i’m here to story a bit pasal family aku datang rumah n buka sama2 hari ni….syukur sangat2 =)
Aku anggap ia adlh hadiah harijadi utk aku….. aku sniri pun x expect yg fmly aku nak dtg hari ni….. x yah kek sume….x minta apa2 pun….but my mum did give me a birthday present..owww,terharu! Apakah? But…..I’ve already open it….so x dpt la nak amek gmbr utk u guys tgok….sebelum balik tadi aku bagi fmly aku a box of 30 pieces of ferrero rocher chocolates…mmg x di sangka2,ada ferrero rocher gak dlm birthday present yg mak aku bg td…woohoo…(O_O)
today I am not fasting…..yennoww,it’s a girl thing….huhu
*jujur seh*
X pe kalau aku x puasa pun…..anyway,I’m here not to story about why I am not fasting today……korang pun da tau apa sebab kan…..i’m here to story a bit pasal family aku datang rumah n buka sama2 hari ni….syukur sangat2 =)
Aku anggap ia adlh hadiah harijadi utk aku….. aku sniri pun x expect yg fmly aku nak dtg hari ni….. x yah kek sume….x minta apa2 pun….but my mum did give me a birthday present..owww,terharu! Apakah? But…..I’ve already open it….so x dpt la nak amek gmbr utk u guys tgok….sebelum balik tadi aku bagi fmly aku a box of 30 pieces of ferrero rocher chocolates…mmg x di sangka2,ada ferrero rocher gak dlm birthday present yg mak aku bg td…woohoo…(O_O)
pape pun,thanks a lot mum,dad n my 2 sisters for coming =)
Aku keje pagi tadi…so balik rumah aku x masak….kalau aku masak pun utk aku makan sorang….in fact,I’m staying alone at home right now and most probably keseorangan lagi for the next 2 or maybe 3 days more….my other 3 roommates already in their hometown now…they must be so happy coz they can sahur n break fast together at home…..=)
aku x dapat cuti awl puasa…..x pe la,aku claim lain hari lak…
Last but not least,may you find peace and forgiveness in this holy month of ramadhan…it’s the month where the devils are chained,the gates of hell are closed…..whereas those of paradise are opened….kumpul pahala sebanyak mungkin dan mudah-mudahan dosa2 kita dpt di ampunkan Allah s.w.t
Do not let the desire control us .... may our faith grow stronger in this holy month, Insyaallah~

No comments:
Post a Comment